برنامه ریزی برای انتخاب کارکنان جدیدقسمت اول
یکی از مسئولیتهای شما به عنوان یک مدیر انتخاب کارکنان جدید است ،این کار سه مرحله دارد :
1.مشخص کردن کارهایی برای انجام آنها نیاز به فرد جدید دارید
2.مشخص کردن نوع افراد مورد نیاز برای انجام کارها
3.پیدا کردن افراد
چک لیستهای زیر در مورد مراحل اول و دوم به شما کمک می کنند. چک لیستهای مربوط به مصاحبه برای انتخابشما را در مورد پیدا کردن افراد یاری خواهند کرد . ممکن است برای انتخاب از کمک متخصصان تامین نیروی انسانی استفاده کنید ،اما به خاطر داشته باشید که مسئولیت افراد انتخاب شده ....
جزئیات بیشتر